Zarząd firmy PROTEGO Spółka Cywilna Jacek Paderewski, Jacek Grefkowicz - Jacek Paderewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jacek Paderewski (CEIDG)
Jacek Paderewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 7A14, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Jacek Paderewski to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ: 8351240917. REGON PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ: 10103423900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jacek Paderewski
Więcej informacji o PROTEGO SPÓŁKA CYWILNA JACEK PADEREWSKI, JACEK GREFKOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.