Zarząd firmy PROSPERITY GROUP Joanna Zolichowska - Joanna Zolichowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Joanna Zolichowska (CEIDG)
Joanna Zolichowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROSPERITY GROUP JOANNA ZOLICHOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DANKOWICKA 135, PL-43-514, KANIÓW. Główny zakres działalności Joanna Zolichowska to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność portali internetowych, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP PROSPERITY GROUP JOANNA ZOLICHOWSKA: 9371599214. REGON PROSPERITY GROUP JOANNA ZOLICHOWSKA: 24018632600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Joanna Zolichowska
Więcej informacji o PROSPERITY GROUP JOANNA ZOLICHOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.