Zarząd firmy PROrecykling Mateusz Ślęzak - Mateusz Ślęzak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-05
Działalność gospodarcza Mateusz Ślęzak (CEIDG)
Mateusz Ślęzak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRORECYKLING MATEUSZ ŚLĘZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DIAMENTOWA 24, PL-36-060, GŁOGÓW MAŁOPOLSKI. Główny zakres działalności Mateusz Ślęzak to Naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych (PKD główne: 95.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRORECYKLING MATEUSZ ŚLĘZAK: 5170425853. REGON PRORECYKLING MATEUSZ ŚLĘZAK: 522274957.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Ślęzak
Więcej informacji o PRORECYKLING MATEUSZ ŚLĘZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld