Sprawozdania finansowe Propaganda Creative

Bilans spółki Propaganda Creative

Wiek firmy:
Wiek:
12 l. 9 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
10 000 zł

Dane bilansowe PROPAGANDA CREATIVE

ROK
2018
2019
2020
Aktywa razem 745 858,77 745 858,77 745 858,77
A. Aktywa trwałe 264 103,50 264 103,50 264 103,50
B. Aktywa obrotowe 481 755,27 481 755,27 481 755,27
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - - -
D. Udziały (akcje) własne - - -
Pasywa razem 745 858,77 745 858,77 745 858,77
A. Kapitał (fundusz) własny -176 722,09 -176 722,09 -176 722,09
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 922 580,86 922 580,86 922 580,86
I. Zobowiązania długoterminowe 236 218,87 236 218,87 236 218,87
II. Zobowiązania krótkoterminowe 686 361,99 686 361,99 686 361,99
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.