Firma PROP-MAD WOJCIECH MADAJCZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Działalność PKD:
Firma PROP-MAD WOJCIECH MADAJCZYK została założona 2012-03-07 i obecnie mieści się przy UL. POZNAŃSKA 97, PL-62-040, PUSZCZYKOWO. Główna działalność firmy to artykuły spożywcze. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, gotowe pasze i karma dla zwierząt, kupno i sprzedaż nieruchomości, mydło, detergenty i wyroby kosmetyczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja substancji farmaceutycznych, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PROP-MAD WOJCIECH MADAJCZYK (REGON 30205768000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.