Zarząd firmy PROMYCZEK FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA - MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROMYCZEK FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-09-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARII CURIE SKŁODOWSKIEJ 66A, PL-85-733, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PROMYCZEK FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA: 5540084948. REGON PROMYCZEK FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA: 09264626500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA
Więcej informacji o PROMYCZEK FIRMA HANDLOWA MAŁGORZATA MIEDZIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.