Firma PROMETEO TRADE Wojciech Zając
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma PROMETEO TRADE WOJCIECH ZAJĄC została założona 2004-12-01 i obecnie mieści się przy UL. TURKUSOWA 39, PL-21-500, RAKOWISKA. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, meble, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, produkcja gier i zabawek, produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych, rafinacja ropy naftowej i przetwarzanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, telekomunikacja bezprzewodowa, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane z oprogramowaniem, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PROMETEO TRADE Wojciech Zając (REGON 03095238400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio