Zarząd firmy Prokultura Monika Pietraszko-Warchałowska - Monika Pietraszko-Warchałowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Monika Pietraszko-Warchałowska (CEIDG)
Monika Pietraszko-Warchałowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROKULTURA MONIKA PIETRASZKO-WARCHAŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-01-09 i ma swoją siedzibę pod adresem 14, PL-34-513, CHOCHOŁÓW. Główny zakres działalności Monika Pietraszko-Warchałowska to Działalność pozostałych obiektów kulturalnych (PKD główne: 90.31.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, działalność w zakresie konserwacji i renowacji oraz pozostała działalność wspomagająca na rzecz dziedzictwa kulturowego, działalność związana z miejscami historycznymi i pomnikami, działalność pozostałych podmiotów prezentujących kolekcje dzieł sztuki, pozostała działalność twórcza i inne. NIP PROKULTURA MONIKA PIETRASZKO-WARCHAŁOWSKA: 5532454023. REGON PROKULTURA MONIKA PIETRASZKO-WARCHAŁOWSKA: 54060813700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Monika Pietraszko-Warchałowska
Więcej informacji o PROKULTURA MONIKA PIETRASZKO-WARCHAŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych