Firma PROJEKTOWANIE GRAFICZNE JUSTYNA STEFAŃCZYK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie projektowania graficznego i komunikacji wizualnej |
Działalność PKD:
Firma PROJEKTOWANIE GRAFICZNE JUSTYNA STEFAŃCZYK została założona 2018-08-06 i obecnie mieści się przy UL. POD KASZTANAMI 672, PL-40-462, KATOWICE. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, twórczość, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie działalności twórczej, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wykończanie wyrobów włókienniczych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PROJEKTOWANIE GRAFICZNE JUSTYNA STEFAŃCZYK (REGON 38093718100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.