Zarząd firmy Projekt Echo - 130 - Lindberg Nicklas Leif, prezes zarządu
Lindberg Nicklas Leif jest w zarządzie KRS PROJEKT ECHO - 130
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Lindberg Nicklas Leif jest również w zarządzie PROJEKT ECHO - 130, która została założona 2015-08-14 i ma siedzibę przy AL. SOLIDARNOŚCI 36, PL-25-323, KIELCE. KRS PROJEKT ECHO - 130 zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność związana z obsługą rynku nieruchomości wykonywana na zlecenie i inne. NIP PROJEKT ECHO - 130: 7872110921. REGON PROJEKT ECHO - 130: 362234594.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lindberg Nicklas Leif
Pozostali członkowie zarządu
Artur Langner | wiceprezes zarządu | |
Rafał Mazurczak | członek zarządu | |
Maciej Drozd | wiceprezes zarządu | |
Małgorzata Turek | członek zarządu |
Więcej informacji o PROJEKT ECHO - 130
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby