Zarząd firmy PROJECT 4 ZIEMSKI ALEKSANDER - ALEKSANDER ZIEMSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-03-22
Działalność gospodarcza ALEKSANDER ZIEMSKI (CEIDG)
ALEKSANDER ZIEMSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROJECT 4 ZIEMSKI ALEKSANDER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OKÓLNA 29A, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności ALEKSANDER ZIEMSKI to Działalność pozostałych agencji transportowych (PKD główne: 52.29.C). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PROJECT 4 ZIEMSKI ALEKSANDER: 6671549354. REGON PROJECT 4 ZIEMSKI ALEKSANDER: 36340841200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDER ZIEMSKI
Więcej informacji o PROJECT 4 ZIEMSKI ALEKSANDER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.