Sprawozdania finansowe Proinwesta
Dane bilansowe PROINWESTA
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 652 752,41 | 6 759 732,57 | 6 773 031,54 | 7 046 334,94 | 7 506 288,58 |
A. Aktywa trwałe | 4 976 352,78 | 6 215 384,47 | 6 287 660,53 | 6 613 195,45 | 6 699 755,80 |
B. Aktywa obrotowe | 1 676 399,63 | 544 348,10 | 485 371,01 | 433 139,49 | 806 532,78 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 652 752,41 | 6 759 732,57 | 6 773 031,54 | 7 046 334,94 | 7 506 288,58 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 550 080,46 | 5 432 588,16 | 5 563 468,50 | 5 943 837,27 | 6 063 676,33 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 102 671,95 | 1 327 144,41 | 1 209 563,04 | 1 102 497,67 | 1 442 612,25 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 1 068 000,00 | 912 000,00 | 792 000,00 | 1 060 896,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 102 671,95 | 259 144,41 | 297 563,04 | 310 497,67 | 381 716,25 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.