Zarząd firmy Progress Media Professional Outdoor Group Magdalena Kumalska - Magdalena Kumalska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Kumalska (CEIDG)
Magdalena Kumalska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROGRESS MEDIA PROFESSIONAL OUTDOOR GROUP MAGDALENA KUMALSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚW. FILIPA 234, PL-31-150, KRAKÓW. Główny zakres działalności Magdalena Kumalska to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność wyszukiwarek internetowych, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność fotograficzna, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP PROGRESS MEDIA PROFESSIONAL OUTDOOR GROUP MAGDALENA KUMALSKA: 6631837638. REGON PROGRESS MEDIA PROFESSIONAL OUTDOOR GROUP MAGDALENA KUMALSKA: 36290463000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Kumalska
Więcej informacji o PROGRESS MEDIA PROFESSIONAL OUTDOOR GROUP MAGDALENA KUMALSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Bałtycki lider rynku mrożonego pieczywa otworzył biuro w Polsce
Po ponad dekadzie eksportowania na polski rynek litewska Mantinga, największy producent mrożonego pieczywa w krajach bałtyckich, zakłada nad Wisłą firmę. Chce wzmocnić pozycję i powalczyć o miejsce w
LPP, BNP Paribas, Mennica, JSW i Orlen w centrum uwagi
Podwyżka prognoz przez LPP podoba się inwestorom, podobnie jak zmniejszenia ryzyka podaży akcji BNP Paribas. Wyskok zaliczyła Mennica, a słabością razi Orlen.
Kurs LPP ustanowił rekord po podwyżce prognoz. "Duża niespodzianka"
Notowania odzieżowej spółki wspięły się na szczyt po publikacji lepszych od oczekiwań analityków wyników za III kwartał i podwyższeniu założeń na kolejny rok obrotowy.