Zarząd firmy PROGRES AGNIESZKA MADEJ-ŁUGOWSKA - Agnieszka Madej-Ługowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Agnieszka Madej-Ługowska (CEIDG)
Agnieszka Madej-Ługowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROGRES AGNIESZKA MADEJ-ŁUGOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 24A, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności Agnieszka Madej-Ługowska to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych i inne. NIP PROGRES AGNIESZKA MADEJ-ŁUGOWSKA: 8821287260. REGON PROGRES AGNIESZKA MADEJ-ŁUGOWSKA: 02098199100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agnieszka Madej-Ługowska
Więcej informacji o PROGRES AGNIESZKA MADEJ-ŁUGOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.