Lista beneficjentów Program Preferencji Marketingowych

Beneficjenci Program Preferencji Marketingowych

Wiek firmy:
Wiek:
10 l. 2 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-07-01

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Program Preferencji Marketingowych ma 2 beneficjentów.

Andrzej Gortat
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Honorata Fabian-Gortat
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Program Preferencji Marketingowych
Andrzej Gortat
50 %
Honorata Fabian-Gortat
50 %