Firma ProfiKurs Konstantin Wiśniowiecki
Adres | UL. WRZOSOWA 8, PL-05-530, KRZAKI CZAPLINKOWSKIE | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | profikurs.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników |
Działalność PKD:
Firma PROFIKURS KONSTANTIN WIŚNIOWIECKI została założona 2020-10-01 i obecnie mieści się przy UL. WRZOSOWA 8, PL-05-530, KRZAKI CZAPLINKOWSKIE. Główna działalność firmy to pozyskiwanie pracy i pracowników. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje pracy tymczasowej, obróbka metali i powłok, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty budowlane budynków, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, tłumaczenia, udostępnianie pracowników, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ProfiKurs Konstantin Wiśniowiecki (REGON 38706923300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.