Zarząd firmy Professional Company Konrad Kacperczyk - Konrad Kacperczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Konrad Kacperczyk (CEIDG)
Konrad Kacperczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROFESSIONAL COMPANY KONRAD KACPERCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-02-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KARPACKA 8E, PL-04-541, WARSZAWA. Główny zakres działalności Konrad Kacperczyk to Ruchome placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PROFESSIONAL COMPANY KONRAD KACPERCZYK: 9522025529. REGON PROFESSIONAL COMPANY KONRAD KACPERCZYK: 36368018900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Konrad Kacperczyk
Więcej informacji o PROFESSIONAL COMPANY KONRAD KACPERCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.