Zarząd firmy Profesjonalnych Mówczyń I Mówców - Teterko Magdalena Sylwia, prezes
Teterko Magdalena Sylwia jest w zarządzie KRS PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Teterko Magdalena Sylwia jest również w zarządzie PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW, która została założona 2007-02-26 i ma siedzibę przy UL. ZŁOTA 75A-7, PL-00-819, WARSZAWA. KRS PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wydawanie książek, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z projekcją filmów i inne. NIP PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW: 5252392752. REGON PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW: 14091978900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Teterko Magdalena Sylwia
Pozostali członkowie zarządu
| Mirosław Gajdek | członek | |
| Magdalena Katarzyna Huczek | członek |
Więcej informacji o PROFESJONALNYCH MÓWCZYŃ I MÓWCÓW
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.