Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Działalność PKD:
Firma PROFERMENT MAREK KAMIŃSKI została założona 2011-05-09 i obecnie mieści się przy WILCZAK 18B10, PL-61-623, POZNAŃ. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, specjalistyczne projektowanie, tłumaczenia, usługi prawnicze, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PROFERMENT MAREK KAMIŃSKI (REGON 30172937200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.