Zarząd firmy PROF-BUD Mateusz Stachowiak, MS GARAGE Mateusz Stachowiak Joanna Stachowiak - Mateusz Stachowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mateusz Stachowiak (CEIDG)
Mateusz Stachowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROF-BUD MATEUSZ STACHOWIAK, MS GARAGE MATEUSZ STACHOWIAK JOANNA STACHOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-11-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZEŁĘCZ 29, PL-60-115, POZNAŃ. Główny zakres działalności Mateusz Stachowiak to Zakładanie stolarki budowlanej (PKD główne: 43.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, tynkowanie i inne. NIP PROF-BUD MATEUSZ STACHOWIAK, MS GARAGE MATEUSZ STACHOWIAK JOANNA STACHOWIAK: 7831767340. REGON PROF-BUD MATEUSZ STACHOWIAK, MS GARAGE MATEUSZ STACHOWIAK JOANNA STACHOWIAK: 36873874600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mateusz Stachowiak
Więcej informacji o PROF-BUD MATEUSZ STACHOWIAK, MS GARAGE MATEUSZ STACHOWIAK JOANNA STACHOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o