Zarząd firmy Producentów Trzody Chlewnej Tradycja - Adamczak Waldemar Jan, prezes zarządu
Adamczak Waldemar Jan jest w zarządzie KRS PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Adamczak Waldemar Jan jest również w zarządzie PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA, która została założona 2019-06-28 i ma siedzibę przy 10, PL-64-214, GRÓJEC MAŁY. KRS PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA zajmuje się sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa oraz ryb i wyrobów z ryb. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego i inne. NIP PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA: 9231734362. REGON PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA: 38374842800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adamczak Waldemar Jan
Pozostali członkowie zarządu
| Tadeusz Tobys | zastępca prezesa zarządu |
Więcej informacji o PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ TRADYCJA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.