Firma Producentów Trzody Chlewnej Sokólska Wieprzowina
| Adres | 38, PL-63-740, KUKLINÓW | |
| Województwo | wielkopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa żywych zwierząt | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL44 1600 1462 1740 9076 4000 0001
|
Działalność PKD:
Firma PRODUCENTÓW TRZODY CHLEWNEJ SOKÓLSKA WIEPRZOWINA została założona 2022-05-16 i obecnie mieści się przy 38, PL-63-740, KUKLINÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa żywych zwierząt, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-10.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Producentów Trzody Chlewnej Sokólska Wieprzowina (REGON 52202250000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.