Zarząd firmy PRODO AGENCJA REKLAMOWO- INFORMATYCZNA DOROTA DUDA-MOSIELSKA - DOROTA DUDA-MOSIELSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOROTA DUDA-MOSIELSKA (CEIDG)
DOROTA DUDA-MOSIELSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRODO AGENCJA REKLAMOWO- INFORMATYCZNA DOROTA DUDA-MOSIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE LECHA 12954, PL-61-299, POZNAŃ. Główny zakres działalności DOROTA DUDA-MOSIELSKA to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRODO AGENCJA REKLAMOWO- INFORMATYCZNA DOROTA DUDA-MOSIELSKA: 7822232177. REGON PRODO AGENCJA REKLAMOWO- INFORMATYCZNA DOROTA DUDA-MOSIELSKA: 300045134.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOROTA DUDA-MOSIELSKA
Więcej informacji o PRODO AGENCJA REKLAMOWO- INFORMATYCZNA DOROTA DUDA-MOSIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.