Adres | UL. KONSTANTYNOWSKA 42, PL-95-100, ZGIERZ | |
Województwo | łódzkie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | PRODEL.COM.PL |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL04 1140 2017 0000 4202 0474 7467
PL70 1090 2705 0000 0001 4819 7713 |
Działalność PKD:
Firma PRODEL ARKADIUSZ GRZYB została założona 2005-09-12 i obecnie mieści się przy UL. KONSTANTYNOWSKA 42, PL-95-100, ZGIERZ. Główna działalność firmy to wynajem innych maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, doradztwo związane z zarządzaniem, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, pozostała działalność profesjonalna, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PRODEL ARKADIUSZ GRZYB (REGON 10007473900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.