Zarząd firmy ProCoffee Marta Nowosielska - Marta Nowosielska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Nowosielska (CEIDG)
Marta Nowosielska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROCOFFEE MARTA NOWOSIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOSYNIERÓW 8415, PL-05-270, MARKI. Główny zakres działalności Marta Nowosielska to Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw (PKD główne: 46.37.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski i inne. NIP PROCOFFEE MARTA NOWOSIELSKA: 8481792940. REGON PROCOFFEE MARTA NOWOSIELSKA: 14630417800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Nowosielska
Więcej informacji o PROCOFFEE MARTA NOWOSIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.