Zarząd firmy PROBUSINESS JOLANTA SZACZKOWSKA - JOLANTA SZACZKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA SZACZKOWSKA (CEIDG)
JOLANTA SZACZKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PROBUSINESS JOLANTA SZACZKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA MONIUSZKI 624, PL-62-510, KONIN. Główny zakres działalności JOLANTA SZACZKOWSKA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP PROBUSINESS JOLANTA SZACZKOWSKA: 6651165449. REGON PROBUSINESS JOLANTA SZACZKOWSKA: 31110514900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA SZACZKOWSKA
Więcej informacji o PROBUSINESS JOLANTA SZACZKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.