Zarząd firmy PRO Paweł Rompa usługi trenerskie, diagnostyczne i analityczne - Paweł Rompa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Rompa (CEIDG)
Paweł Rompa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO PAWEŁ ROMPA USŁUGI TRENERSKIE, DIAGNOSTYCZNE I ANALITYCZNE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PROF. JÓZEFA WIĘCKOWSKIEGO 1036, PL-80-809, GDAŃSK. Główny zakres działalności Paweł Rompa to Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe zakwaterowanie, wydawanie książek, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych i inne. NIP PRO PAWEŁ ROMPA USŁUGI TRENERSKIE, DIAGNOSTYCZNE I ANALITYCZNE: 5832921670. REGON PRO PAWEŁ ROMPA USŁUGI TRENERSKIE, DIAGNOSTYCZNE I ANALITYCZNE: 38053437100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Rompa
Więcej informacji o PRO PAWEŁ ROMPA USŁUGI TRENERSKIE, DIAGNOSTYCZNE I ANALITYCZNE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych