Zarząd firmy PRO ONE PAULA ŁUGOWSKA - PAULA ŁUGOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAULA ŁUGOWSKA (CEIDG)
PAULA ŁUGOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO ONE PAULA ŁUGOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 248/252, PL-05-270, MARKI. Główny zakres działalności PAULA ŁUGOWSKA to Sprzedaż hurtowa mebli biurowych (PKD główne: 46.65.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP PRO ONE PAULA ŁUGOWSKA: 8231577287. REGON PRO ONE PAULA ŁUGOWSKA: 38379789800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAULA ŁUGOWSKA
Więcej informacji o PRO ONE PAULA ŁUGOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.