Zarząd firmy PRO NIERUCHOMOŚCI GRONOWSCY AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK - AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK (CEIDG)
AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO NIERUCHOMOŚCI GRONOWSCY AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYŃSKA 2, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PRO NIERUCHOMOŚCI GRONOWSCY AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK: 6351025483. REGON PRO NIERUCHOMOŚCI GRONOWSCY AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK: 366072183.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK
Więcej informacji o PRO NIERUCHOMOŚCI GRONOWSCY AGNIESZKA GRONOWSKA-FILIPEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.