Firma Pro-Med Rachunkowość
Adres | WŁÓKIENNICZA 9-1C, PL-15-465, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | starzyna.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe |
Działalność PKD:
Firma PRO-MED RACHUNKOWOŚĆ została założona 2011-12-19 i obecnie mieści się przy WŁÓKIENNICZA 9-1C, PL-15-465, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, biblioteki i archiwa, firmy centralne i holdingi, kupno i sprzedaż nieruchomości, pozyskiwanie pracy i pracowników, pranie i czyszczenie tekstyliów, przetwarzanie danych i hostingowe, specjalistyczne projektowanie, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-03.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pro-Med Rachunkowość (REGON 20065773900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio