Zarząd firmy PRO-MED Piotr Beszczyński - PIOTR BESZCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-01-01
Działalność gospodarcza PIOTR BESZCZYŃSKI (CEIDG)
PIOTR BESZCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO-MED PIOTR BESZCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-01-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIŃSKA 25BU2, PL-03-808, WARSZAWA. Główny zakres działalności PIOTR BESZCZYŃSKI to Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych (PKD główne: 46.46.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRO-MED PIOTR BESZCZYŃSKI: 5361783569. REGON PRO-MED PIOTR BESZCZYŃSKI: 14202435800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR BESZCZYŃSKI
Więcej informacji o PRO-MED PIOTR BESZCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach