Zarząd firmy PRO-MECH ŁUKASZ KUPNY - ŁUKASZ KUPNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ŁUKASZ KUPNY (CEIDG)
ŁUKASZ KUPNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO-MECH ŁUKASZ KUPNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TARNOGÓRSKA 20A, PL-42-672, WIESZOWA. Główny zakres działalności ŁUKASZ KUPNY to Naprawa mechaniczna i serwisowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 95.31.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PRO-MECH ŁUKASZ KUPNY: 6482713315. REGON PRO-MECH ŁUKASZ KUPNY: 369573371.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ KUPNY
Więcej informacji o PRO-MECH ŁUKASZ KUPNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby