Zarząd firmy PRO LIFE SYLWIA I MAREK LEBEK - MAREK LEBEK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-01
Działalność gospodarcza MAREK LEBEK (CEIDG)
MAREK LEBEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO LIFE SYLWIA I MAREK LEBEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-04 i ma swoją siedzibę pod adresem RETA ŚMIŁOWICKA 7E, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności MAREK LEBEK to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP PRO LIFE SYLWIA I MAREK LEBEK: 6411918760. REGON PRO LIFE SYLWIA I MAREK LEBEK: 38271018000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK LEBEK
Więcej informacji o PRO LIFE SYLWIA I MAREK LEBEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.