Zarząd firmy PRO EXPLORER Marcin Karaś - Marcin Karaś, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-01
Działalność gospodarcza Marcin Karaś (CEIDG)
Marcin Karaś prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO EXPLORER MARCIN KARAŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. TYSIĄCLECIA 159, PL-34-220, MAKÓW PODHALAŃSKI. Główny zakres działalności Marcin Karaś to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych (PKD główne: 46.16.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych, działalność usługowa związana z leśnictwem, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRO EXPLORER MARCIN KARAŚ: 5521499542. REGON PRO EXPLORER MARCIN KARAŚ: 38301813800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Karaś
Więcej informacji o PRO EXPLORER MARCIN KARAŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.