Zarząd firmy PRO Consulting Przemysław Oborski - Przemysław Oborski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Oborski (CEIDG)
Przemysław Oborski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRO CONSULTING PRZEMYSŁAW OBORSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALOJZEGO FELIŃSKIEGO 142, PL-01-513, WARSZAWA. Główny zakres działalności Przemysław Oborski to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP PRO CONSULTING PRZEMYSŁAW OBORSKI: 5251985852. REGON PRO CONSULTING PRZEMYSŁAW OBORSKI: 01736808900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Oborski
Więcej informacji o PRO CONSULTING PRZEMYSŁAW OBORSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.