Sprawozdania finansowe Printex Łapot
Dane bilansowe PRINTEX ŁAPOT
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 13 763 351,78 | 14 113 654,78 | 14 136 226,99 | 10 919 621,15 | 10 968 705,20 | 10 442 789,82 |
A. Aktywa trwałe | 9 720 314,52 | 9 582 483,83 | 9 504 163,35 | 9 222 948,28 | 8 936 758,16 | 8 676 243,01 |
B. Aktywa obrotowe | 4 043 037,26 | 4 531 170,95 | 4 632 063,64 | 1 696 672,87 | 2 031 947,04 | 1 766 546,81 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 13 763 351,78 | 14 113 654,78 | 14 136 226,99 | 10 919 621,15 | 10 968 705,20 | 10 442 789,82 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 12 776 354,13 | 13 124 944,44 | 13 185 989,49 | 9 519 952,57 | 10 098 823,21 | 9 503 236,78 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 986 997,65 | 988 710,34 | 950 237,50 | 1 399 668,58 | 869 881,99 | 939 553,04 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 352 121,32 | 360 200,32 | 343 993,56 | 808 878,18 | 333 559,78 | 385 598,54 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.