Zarząd firmy PRIMM ŁUKASZ PIWOWARSKI - ŁUKASZ PIWOWARSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-01
Działalność gospodarcza ŁUKASZ PIWOWARSKI (CEIDG)
ŁUKASZ PIWOWARSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRIMM ŁUKASZ PIWOWARSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALENTEGO ROŹDZIEŃSKIEGO 11C, PL-41-303, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności ŁUKASZ PIWOWARSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP PRIMM ŁUKASZ PIWOWARSKI: 6443087612. REGON PRIMM ŁUKASZ PIWOWARSKI: 240626481.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ŁUKASZ PIWOWARSKI
Więcej informacji o PRIMM ŁUKASZ PIWOWARSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.