Zarząd firmy PRESTIGE SERVICE GRZEGORZ MALKIEWICZ - GRZEGORZ MALKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ MALKIEWICZ (CEIDG)
GRZEGORZ MALKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRESTIGE SERVICE GRZEGORZ MALKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem PLAC SZWEDZKI 337A, PL-05-090, JANKI. Główny zakres działalności GRZEGORZ MALKIEWICZ to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRESTIGE SERVICE GRZEGORZ MALKIEWICZ: 5342121092. REGON PRESTIGE SERVICE GRZEGORZ MALKIEWICZ: 14675615300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ MALKIEWICZ
Więcej informacji o PRESTIGE SERVICE GRZEGORZ MALKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach