Zarząd firmy Pressence Public Relations Bogusław Feliszek - BOGUSŁAW FELISZEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOGUSŁAW FELISZEK (CEIDG)
BOGUSŁAW FELISZEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRESSENCE PUBLIC RELATIONS BOGUSŁAW FELISZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem PLAC TEATRALNY 1133, PL-45-056, OPOLE. Główny zakres działalności BOGUSŁAW FELISZEK to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP PRESSENCE PUBLIC RELATIONS BOGUSŁAW FELISZEK: 7541660616. REGON PRESSENCE PUBLIC RELATIONS BOGUSŁAW FELISZEK: 53131457500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOGUSŁAW FELISZEK
Więcej informacji o PRESSENCE PUBLIC RELATIONS BOGUSŁAW FELISZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję