Zarząd firmy PRAPA, Piotr Rytlewski Autorska Pracownia Architektoniczna - Piotr Rytlewski, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Działalność gospodarcza Piotr Rytlewski (CEIDG)
Piotr Rytlewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRAPA, PIOTR RYTLEWSKI AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LITEWSKA 16, PL-85-658, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności Piotr Rytlewski to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, montaż izolacji i inne. NIP PRAPA, PIOTR RYTLEWSKI AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA: 7811792671. REGON PRAPA, PIOTR RYTLEWSKI AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA: 34150262500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Rytlewski
Więcej informacji o PRAPA, PIOTR RYTLEWSKI AUTORSKA PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.