Zarząd firmy PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA MARZENA LACHOWSKA-MISIAK - MARZENA LACHOWSKA-MISIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARZENA LACHOWSKA-MISIAK (CEIDG)
MARZENA LACHOWSKA-MISIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA MARZENA LACHOWSKA-MISIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KINESKOPOWA 1114, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności MARZENA LACHOWSKA-MISIAK to Praktyka lekarska dentystyczna (PKD główne: 86.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA MARZENA LACHOWSKA-MISIAK: 7343413455. REGON PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA MARZENA LACHOWSKA-MISIAK: 14584667000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARZENA LACHOWSKA-MISIAK
Więcej informacji o PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA MARZENA LACHOWSKA-MISIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.