Zarząd firmy PRAKTYKA LEKARSKA Karolina Jagoda - KAROLINA JAGODA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA JAGODA (CEIDG)
KAROLINA JAGODA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA JAGODA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNA 36, PL-44-187, WIELOWIEŚ. Główny zakres działalności KAROLINA JAGODA to Praktyka lekarska specjalistyczna (PKD główne: 86.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA JAGODA: 6311092906. REGON PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA JAGODA: 27364751400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA JAGODA
Więcej informacji o PRAKTYKA LEKARSKA KAROLINA JAGODA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach