Sprawozdania finansowe Pragma Adwokaci Bukowska Celary
Dane bilansowe PRAGMA ADWOKACI BUKOWSKA CELARY
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 284 261,57 | 440 088,34 | 685 300,22 | 468 893,73 | 503 152,37 | 426 570,13 |
A. Aktywa trwałe | 53 974,13 | 167 041,27 | 170 147,02 | 129 985,63 | 88 060,42 | 47 587,66 |
B. Aktywa obrotowe | 230 287,44 | 273 047,07 | 515 153,20 | 338 908,10 | 415 091,95 | 378 982,47 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 |
Pasywa razem | 284 261,57 | 440 088,34 | 685 300,22 | 468 893,73 | 503 152,37 | 426 570,13 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 97 970,65 | 161 414,07 | 203 148,36 | 18 451,71 | 101 647,10 | 168 280,61 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 186 290,92 | 278 674,27 | 482 151,86 | 450 442,02 | 401 505,27 | 258 289,52 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.