Zarząd firmy Pracownia Wizualizacji Firm VI - ART Małgorzata Monkiewicz-Terepko - Małgorzata Monkiewicz-Terepko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Monkiewicz-Terepko (CEIDG)
Małgorzata Monkiewicz-Terepko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA WIZUALIZACJI FIRM VI - ART MAŁGORZATA MONKIEWICZ-TEREPKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 16, PL-19-420, MONETY. Główny zakres działalności Małgorzata Monkiewicz-Terepko to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostała działalność wydawnicza i inne. NIP PRACOWNIA WIZUALIZACJI FIRM VI - ART MAŁGORZATA MONKIEWICZ-TEREPKO: 8471208939. REGON PRACOWNIA WIZUALIZACJI FIRM VI - ART MAŁGORZATA MONKIEWICZ-TEREPKO: 790275593.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Monkiewicz-Terepko
Więcej informacji o PRACOWNIA WIZUALIZACJI FIRM VI - ART MAŁGORZATA MONKIEWICZ-TEREPKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.