Zarząd firmy Pracownia Renowacyjno - Artystyczna Soplak Bartosz Babienko - Bartosz Babienko, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-24
Działalność gospodarcza Bartosz Babienko (CEIDG)
Bartosz Babienko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA RENOWACYJNO - ARTYSTYCZNA SOPLAK BARTOSZ BABIENKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-12-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 87, PL-48-340, KONRADÓW. Główny zakres działalności Bartosz Babienko to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, artystyczna i literacka działalność twórcza, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego. NIP PRACOWNIA RENOWACYJNO - ARTYSTYCZNA SOPLAK BARTOSZ BABIENKO: 7532205166. REGON PRACOWNIA RENOWACYJNO - ARTYSTYCZNA SOPLAK BARTOSZ BABIENKO: 520584955.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Babienko
Więcej informacji o PRACOWNIA RENOWACYJNO - ARTYSTYCZNA SOPLAK BARTOSZ BABIENKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby