Firma Pracownia Reklamy Plastica Tabernacka
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe drukowanie |
Numery rachunków bankowych |
PL12 1160 2202 0000 0000 3852 5690
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma PRACOWNIA REKLAMY PLASTICA TABERNACKA została założona 2002-01-28 i obecnie mieści się przy JULIANOWSKA 54, PL-05-500, PIASECZNO. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badanie rynku i opinii publicznej, poligrafia i drukarstwo, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2021-03-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pracownia Reklamy Plastica Tabernacka (REGON 01175502300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Płace hamują, Chiny przyjmą polskie kurczaki, a Polska czeskie pociągi
Spowolnienie płac w Polsce postępuje. Za tym mogą pójść cięcia stóp, choć na razie więcej mówi się o podwyżkach podatków. Cieszyć się mogą natomiast producenci drobiu, bo Chiny otworzą szerzej rynek,

PFR Ventures podpisał kolejne umowy. Ponad 410 mln zł na inwestycje
Momentum Capital Partners, Navivo Capital oraz Vastpoint to trzy nowe fundusze, które podpisały umowy z PFR Ventures. Ich uruchomienie oznacza większą dostępność kapitału dla bardziej dojrzałych

Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.