Zarząd firmy PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI - BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PLAC JANA PAWŁA II 481, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych i inne. NIP PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI: 5992455774. REGON PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI: 08093839100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI
Więcej informacji o PRACOWNIA PSYCHOLOGICZNA BARTŁOMIEJ FAŚCISZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.