Zarząd firmy PRACOWNIA MARKETINGU MACIEJ SERGEL - MACIEJ SERGEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MACIEJ SERGEL (CEIDG)
MACIEJ SERGEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA MARKETINGU MACIEJ SERGEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WALERIANA ŁUKASIŃSKIEGO 574, PL-57-300, KŁODZKO. Główny zakres działalności MACIEJ SERGEL to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP PRACOWNIA MARKETINGU MACIEJ SERGEL: 8831106828. REGON PRACOWNIA MARKETINGU MACIEJ SERGEL: 89103700700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ SERGEL
Więcej informacji o PRACOWNIA MARKETINGU MACIEJ SERGEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.