Zarząd firmy PRACOWNIA KRAWIECKO-KALETNICZA MARGOT KATARZYNA RATAJCZYK - KATARZYNA RATAJCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA RATAJCZYK (CEIDG)
KATARZYNA RATAJCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA KRAWIECKO-KALETNICZA MARGOT KATARZYNA RATAJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KUBUSIA PUCHATKA 57, PL-83-110, TCZEW. Główny zakres działalności KATARZYNA RATAJCZYK to Produkcja odzieży skórzanej (PKD główne: 14.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałej odzieży wierzchniej, produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PRACOWNIA KRAWIECKO-KALETNICZA MARGOT KATARZYNA RATAJCZYK: 5931230992. REGON PRACOWNIA KRAWIECKO-KALETNICZA MARGOT KATARZYNA RATAJCZYK: 22024693700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA RATAJCZYK
Więcej informacji o PRACOWNIA KRAWIECKO-KALETNICZA MARGOT KATARZYNA RATAJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach