Zarząd firmy PRACOWNIA KRAWIECKA KAROLINA - KAROLINA KONTOWICZ - KAROLINA KONTOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA KONTOWICZ (CEIDG)
KAROLINA KONTOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA KRAWIECKA KAROLINA - KAROLINA KONTOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-04-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIEKARSKA 14, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności KAROLINA KONTOWICZ to Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży (PKD główne: 14.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRACOWNIA KRAWIECKA KAROLINA - KAROLINA KONTOWICZ: 8882287461. REGON PRACOWNIA KRAWIECKA KAROLINA - KAROLINA KONTOWICZ: 34039207000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA KONTOWICZ
Więcej informacji o PRACOWNIA KRAWIECKA KAROLINA - KAROLINA KONTOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach